Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
Сэдэв: Шулуун, хэрчим ,цацраг /давтлага хичээл/
Хамрах хүрээ: ЕБС-ийн 7-р анги
Хугацаа: 40 минут
Зорилго: Шулуун, хэрчим ,цацрагийн ойлголтоо сэргээж бодлого бодож сурах
Зорилт: Шулуун гэж юу болох түүнтэй бодлого бодох
Хэрчим гэж юу болох түүнтэй бодлого бодох
Цацраг гэж юу болох түүнтэй бодлого бодох
Агуулга:
Судлагадахуун | Ур ухаан |
-Шулуун тухай ойлголттой, сэргээн,бодлогоыг бодох -Хэрчим тухай ойлголттой, сэргээн,бодлогоыг бодох -Цацрагийн тухай ойлголттой, сэргээн,бодлогоыг бодох | -Шулуун, Хэрчим, ,Цацрагтай бодлого бодох |
Үйл ажилгааний төлөвлөлт
Төлөвлөлт | Багшийн үйл ажиллагаа | Сурагчийн үйл ажиллагаа | Хэрэглэгдэхүүн |
Зохион байгуулалт 3 минут | Сурагчтай мэндэлнэ, ирц бүртгэнэ, | Багштай мэндэлнэ,ирцээ бүртгүүлнэ, | Журнал |
Сэдэлжүүлэх үе шат 10 минут | Шулуун гэж юу вэ? Тодорхойлолтыг хэлэх хүүхэд байна уу? Гарч ирж зурна уу ? Хэрчим гэж юу вэ? Тодорхойлолтыг хэлэх хүүхэд байна уу? Гарч ирж зурна уу ? Цацраг гэж юу вэ? Тодорхойлолтыг хэлэх хүүхэд байна уу? За сайн байна | -мэдэж байгаа сурагчид багшийн асуултанд хариулна Самбарт мэдэх нэг сурагч гарч ирэн самбарт шулуун зурна -2 цэгийн хоорондох зайг хэрчим гэнэ -Самбарт нэг сурагч гаран хэрчим зурна - мэдэж байгаа сурагчид багшийн асуултанд хариулна | Самбар, шохой , сурагчийн дэвтэр, Улаан бал , багшийн журнал, сурах бичиг |
Баримжааг эзэмшүүлэх үе шат 20 минут | Одоо бүгдээрээ 5 бодлого бодоод бодсон хүүхэд нь багшдаа шалгуулаад дүнгээ авааарай 1. С цэг шулуунд харъялагдана нь АВ,АС нь ялгаатай шулуунууд байж болох уу? Хариултаа тайлбарлан бич 2. Огтлолцсон 2 шулууны нэг нь нөгөө шулуунуудыг огтлолцлын цэг ба А цэгийг дайрна Өгсөн шулуунуудын огтлолцлын А цэгийн тухай юу хэлж болох бэ? 3. АВ ба АС: АВ ба ДВ цацрагууд давхцаж болох уу? 4. өнцгийн талуудын хооронд α цацраг оршино. Хэрэв а. ﴾ас﴿=35º бол ﴾cd﴿ өнцгийг ол. 5. М цэгээс СД шулууны Сба Д хоёр цэгийн хооронд оршино. | Сурагчид дор бүрээ өгсөн 5 бодлогуудыг бодно. | Самбар, шохой , сурагчийн дэвтэр, Улаан бал , багшийн журнал, сурах бичиг |
Үйлийн баримжааг үнэлж хөгжүүлэх 5 минут | Бодож дууссан сурагчийн бодлогыг багш шалгаж дүн тавина. | Бодлогоо бодсон сурагчид багшид шалгуулна. | сурагчийн дэвтэр, Улаан бал , багшийн журнал, сурах бичиг |
Гэрийн даалгавар 2 минут | Геометрын сургалтын материал 3 хуудас 9-13 бодлого |
No comments:
Post a Comment